Pomož nám změnit budoucnost!
Hledat
Navigace: Paris > Archiv - Ekura > Ostatní > Zručnost

Zručnost

Rychlost.cz - poptávka připojení

Pro lepší vyznání vám vše spojíme.
-------------------------------------------------------
Ještě jsem zapoměla dodat ukázku, kterou na forko Saggi přidal:

hodnoty umazany :D
delano na rychlo

Jinak celou diskuzi najdete zde http://m2.sindicate.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=67671
-------------------------------------------------------

Vzhledem k tomu, ze se chysta nova schopnost do hry a stale zjistujete o co pujde, tak vam postupne sdelim o co tedy pujde :)
System je vymyslen jiz kompletne a do "nejmensich" detailu :)

Cast I. Brneni a zbrane

Dnes tedy osvetlime co se stane se zbranemi.
Nepujdou do stareho zeleza, se schopnosti Zrucnost dostanete nekolik moznosti co se zbranemi a brnenim delat.

Jiste jste si vsimli, ze ze hry mizi predmet Pergamen proti kamenu ducha, umoznujici vytahnout kameny.
a) U schopnosti Zrucnost ziskate moznost si totiz vytahnout libovolny kamen, ktery byl v minulosti do zbrane uspesne vlozen.
Na tuto "operaci" budete potrebovat pačidlo, které může, ale nemusí, být při této operaci zničeno. A také bude potřeba poplatek ve výši 1 000 000 yangu za kazdou uroven. Takže za kamen +0 neplatite nic (kdo by ho taky do zbrane daval ale moznost tu je :), u kamene +6 to pak bude 6 000 000.
Misto vytazeneho kamene se v predmetu vytvori klasicky odstepek a je mozno snim nakladat jako obvykle. Pokud byl kamen vylesten (viz nize) svuj lesk ztrati.
U teto moznosti nezalezi na vysi urovne schopnosti. Povede se vzdy na 100%.

b) Vylesteni kamenu ducha je druhou operaci co se bude dat s Brnenim a zbranemi delat. Pro tuto operaci budete potrebovat Kus latky (text na latce je jiz nejakou dobu pripraven, ale o tom se jiz zde vedou nejake diskuze ;)) a take bude potreba lestidlo.
Uspesnym vylestenim se kamen zmeni na vylesteny kamen ducha, kdy bude mit o neco lepsi hodnoty nez nelestena verze kamene. Kamen nezmeni svuj typ, coz znamena ze vylestenim kamene ochrany+6 vznikne vylesteny kamen ochrany+6 a kámen získá dalších 40 bodu do obrany.
Pri lesteni je relativni sance ze se kus latky pri teto akci roztrha. Lestidlo bude spotrebovano vzdy.
Zalezi na urovni schopnosti zrucnosti.
Cim vyssi uroven (1-19, M1-M10, G1-G10, P) tim vyssi sance na uspesne vylesteni. U teto operace je mala sance 1 - 3 % podle urovne schopnosti, ze predmet bude znicen! Bude vsak existovat elixir, ktery vas pred touto i kdyz malou, ale i tak sanci na zniceni predmetu, ochrani a navic dane procenta presune do uspesne sance na vylepseni. Elixir bude vzdy na jedno pouziti. A budete informovani pokud nebude pred touto pouzit.

Co se tyce ziskavani "ingredienci" tak tu prozatim neprozradim, jediny predmet ktery lze prozatim ve hre ziskat tak zustava v podobe Kusu latky.

Uvidime, kterou casti budeme pokracovat :)
Aneb
To be continued...
(doufam ze to mam dobre napsane)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Čast 2 Trénink

Dal jsem vam dnes volbu, kterou casti pokracovat :)
Mno na cele case to vyhral trenink. Takze zacnu :)

Premysleli jsme dlouho jak zabezpečit trenink tak, aby vam dal zabrat, byl nejak spojen se zrucnosti a aby mel nejakou hodnotu.

Takze trenink nebude zadne vylepsovani na "sucho" precejenom u herbareni je to o vyuziti sklizenych plodu.
Trenink ani nebude o shaneni knih a jejich "tupem cteni".

Tentokrat vas bude ucit povolany. Jeho jmeno je velmi poeticke a je to mistr sveho oboru a jiz dlouho je mezi nami pod prezdivkou, aby nebyl odhalen. Jmenuje se Mistr Makamito :)
Ten vam az 2x denne ulozi ukol ve forme sehnani nejakeho predmetu. Slovicko az je zde dulezite. Cas na doneseni onoho predmetu bude vzdy do pulky dne a tedy do poledne a do pulnoci. Muzete tak oba predmety donest i behem 5i minut. Jeden za 5 minut poledne a druhy 5 minut po poledni. A nebo napriklad jeden v 11 vecer a dalsi mate moznost donest ihned po pulnoci. Pokud by se stalo, ze predmet nedonesete v limitu, tak se nic nedeje, je mozno dany predmet nedonest a v dalsim terminu je vylosovan novy. A to bez toho, aby to melo nejaky nasledek na vysledek treninku.Setrilci tak mohou cekat na ty prkotinky a opravdovi hrdinove prijmou vyzvu :)
To je ta lehci cast :)
Tezsi cast je jeho uznani :) Na zlepseni levelu zrucnosti tak bude nutno donest maximalne tolik predmetu, jaka je vyse urovne zrucnosti na kterou momentalne studujete.
Rekneme, ze jste na levelu 8 a studujete level 9, podle toho pak musite na dany level donest az 9 predmetu. Dohromady tedy maximalne 420. Coz je maximalne 210 dni neprestavajiciho treninku. Neni se vsak ceho bat. Zde jsme se nechali inspirovat nedavnou drezuzou, nebo spis systemem drezury a tak je pouzit podobny system. A tak zde bude i symbol nahody.
Pouziju stejny priklad jako o par radku vyse :)
Prvni predmet ktery ponesete, aby jste se dostali na 9 uroven bude mit sanci na uznani 1:9 coz je cca 11%. Pokud vam jej Mistr makamito neuzna tak u druheho predmetu to bude jiz 1:8 a sance na uznani se tak zvysi na 12,5%. Při větší smůle se můžete dostat až na 8my predmet kde to již bude 50 na 50. A u nejvetší smůly se dostanete k devatemu, ktery jiz 100% uzna. Nejkratsi cas treninku tak je 20 dni, ale jak jsem jiz jednou psal, tolik stesti mit asi nikdo nebude :) Precejenom prvni predmet na P je 2,5% :)
Trenovani bude umozneno podobne jako herbareni. Tedy ihned po vybrani schopnosti. To proto, aby se zamezilo mazani pri jejich vyberu. (minimalne tedy level 5). Uvazovali jsme o vyssi hranici, ale pak jsme si rekli ze upravy vyzbroje se tykaji i nejmensich levelu a ponechali ji tedy na minimu.
Ted jiz zbyva osvetlit posledni cast. Co bude po vas Mistr Makamito chtit ?
Zkracene receno : vsechno mozne.
Vybrali jsme vicemene nahodne ruznorode predmety hry. Vzdy bude chtit jenom jeden kus daneho predmetu. A tak to nekdy bude velmi snadne az po vas bude chtit jeden sip, runu, bylinku, elixir a spoustu dalsich veci, ktere se vali po zemi ve velkem mnozstvi.
Seznam vsak obsahu i trochu drahsi predmety jako klice, perly, pergameny, knihy. A take se vam bude moci stat, ze po vas bude chtit i soucasti vyzbroje a nektere kousky dokonce i vylepsene.
Muze se tak stat, ze pro nektere nebude mozno dany ukol v dany pulden splnit, ale stim se neda nic delat. Jak jsem rekl, nekteri si pockaji a hrdinove prijmou vyzvu.

Snad jsem na nic v oblasti treninku nezapomel a jen pripomenu, ze kdo nebude chtit zrucnost trenovat, tak nemusi :) Neni v zadnem pripade povinna :)
Trenovani "jen" zvysi sance na uspech.

Pro dnesek to tedy staci a hlavne ...

.. to be continued ...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Část 3 - Překování

Jak vidno tak tentokráte zvítězila volba překování.
Zaznělo mnoho dohadů a teorií na tuto část zručnosti.
Nicméně poodhalíme ji tedy. Rovnou mohu upozornit, že nebude ihned využitelná.

Překování bude spočívat v možnosti změnit některé předměty v jiné. V mnoha hrách je to známo pod pojmem crafting.
Nebude ovšem využita pro přímé kování výzbroje (alespoň prozatím), ale pro předměty "ostatního typu".

Překování bude spočívat ve změně jednoho a více předmětů (podle určitých "receptu" v jiné). Výše úrovně zde bude hrát roli v úspěšnosti.
Některé předměty se budou provádět na kovadlině, některé pak na magické výhni.
Výhně budou dohromady 4 a budou rozděleny podle úrovně zručnosti. Na základním stupni tedy bude možno použít výhradně první výheň. Na Mku pak Mistrovskou, na G pokročilou a na P pak výheň perfektních mistrů.
Možnosti proměn se budou postupně rozšiřovat, stím jak se bude rozšiřovat hra. A proto ani není ještě plně zaveden kompletní seznam změn. Nicméně prvním používaným receptem bude přetavení rudy na dračí slzy, které budou potřeba pro posílení šperků z dračích slz. Další recepty ještě nyní neprozradím.
Překování na kovadlině pak bude umožnovat překování různých typů run potřebných na vylepšování předmětů. Základní stupeň zručnosti bude ale o tuto možnost ochuzen. Až na stupni Mistra (M) se vám volba zpřístupní. Kdy vybrané runy překovete na náhodný typ. Ale jako správní začátečníci se Vám jich několik podaří zničit. Vhodná metoda jak se zbavit pro vás nepotřebných v možná potřebné. Na stupni velkého mistra (G) již přibude možnost si zvolit zda chcete z vámi vybraných run překovat runy buď zbranových (náhodně na meče, dýky, luky, obouručky, zvony či vějíře) nebo na ostatní výstroj (opět náhodně na brnění, helmy, štíty, boty, nahrdelníky, náušnice či náramky), opět bude tato změna ztrátová, ale již méně než v předchozí volbě. Na úrovni schopnosti perfekního mistra již dostanete volbu přesné runy, na kterou chcete překovat a jen malá část bude zničena.
O dalších možnostech překování na kovadlině budete informováni až při rozvoji hry.

Vím jistě, že po přečtení této části bude dozajista část z vás zklamána (soudě podle tipu na to, o co v překování pujde), ale bez této části nebude možno si opatřit některé speciální předměty.

Nyní tedy zbývá odtajnit poslední část, která bude "třešničkou na dortu". A dost možna unikátem v této oblasti. Nevím sám zda je poslední volba, u nás bude známá jako talismany, někde k vidění. Systém jsme navrhovali sami včetně možností a prozatím co jsme viděli tak použit nebyl nikde ani v podobné podobě. To ale zjistíme až po tom, co ji odtajníme a uvidíme vaše reakce případně zkušenosti od jinud. Takže se nezbývá než těšit na poslední část tohoto miniseriálu o nově chystaných změnách. Děkuji za pozornost a jak bylo již v přízpěvcích nahoře ...

... to be continued ..

 -------------------------------------------------------
 

4 Část Talismany

Poslední část povídání o zručnosti zbyl na talismany. Zda platí pravidlo, to nejlepší na konec, nechám na posouzení vás. Také i konečně zjistím, jestli jsem "objevil Ameriku" nebo ji objevil již někdo předemnou :D.

Talismanů co do druhu je připraveno 20. Jak je zvykem dopomohou ke zlepšení výbavy a to jak nově připravované, ale také i té kterou již u sebe máte.

Každý talisman bude možno vylepšit ze stupně +0 až na stupeň +4, kde získá svou maximální sílu. Změny talismanů (jejich typ) tak i jejich síla (+0 - +4) se bude provádět na kovadlině. Podobně jako u brnění a zbraní (leštění).

K jejich zakomponovaní a následnému vylepšení budou potřeba různé ingredience. A to vždy 2. Jedna bude konzumní (bude spotřebována vždy) a jeden nástroj (ten bude na několik použití, ale je možné, že se zničí při aplikování). Princip je podobný jako u leštění kamenů, kde je potřeba leštící pasta jako konzumní předmět a kus látky jako nástroj.

Tolik k základu. A co stěmi talismany :)
V praxi to bude jednoduché.

a) Nejprve je nutno si vše připravit. A tak si vezmete štít, helmu či boty (na tyto 3 typy předmětu pujde talisman umístit). A vložíte jej do kovadliny. Ta vás vyzve k ověření daného kousku. Pokud budete mít k dispozici vše potřebné, bude provedeno ověření. Kdy se vám vytvoří na dané části výstroje 1 - 3 úchyty pro talismany. Zde bude záležet na úrovni zručnosti (hlavně) a na štěstí, kolik se podaří vytvořit úchytů. Proto si začátečníci mohou nechat o 3 úchytkách nechat jen zdát. Pro perfektní mistry to bude mnohem pravděpodobnější i když né 100%. Toto ověření lze na daném předmětu provést jen jednou a je nevratné. Dále je nutno podotknout, že pro vytvoření 3 úchytek bude potřeba 3 kusů konzumních ingrediencí. Pokud by náhoda určila, že máte možnost udělat 3 úchytky, ale budete mít u sebe pouze 2 kusy. Třetí úchyt se nevytvoří.
Zároveň při vytvoření úchytu budou dodány náhodně základní talismany (+0).

b) již ověřená součást bude možno dále na kovadlině kovat. A tím zlepšovat talismany, které tam jsou. Opět zde hraje roli výše úrovně zručnosti a také náhoda. A tak se nemusí vždy povést vylepšení talismanu. Nováček tak bude tápat nahoru pomalu, kdežto perfektní mistr to může ládovat jeden za druhým, ale i mu se může stát nemilá věc a nepovede se to. A také zde bude nutno mít u sebe jak nástroj tak i konzumní předměty, na vylepšování bude potřeba vždy 1 kus konzumního předmětu. Talisman, který se vylepší určuje náhoda, stejně jako u leštění kamenu v brnění a ve zbrani.

c) Jak již zaznělo, pro jednotlivé části tak bude nutno mít vždy určité nástroje a konzumní předměty.
Pro práci s helmou to bude Brusný kámen (kterým zdrsníte povrch helmy) a Lepidlo, kterým talisman "přilepíte".
Pro Štíty bude potřeba Kladivo, kterým za pomoci průbojníku připravíte místo pro talismany.
Pro boty pak Jehlou a nití bude možno talismany připevnit.
Dále zde bude opět nutný Elixír soustředění, který odstraní možnost zničení předmětu.
A poslední předmět, který se bude používat je Tinktura kouzla a čar.

d) Poslední zmíněný předmět bude použit pro očarování talismanu, který způsobí jejich náhodnou změnu. A nebude tak nutno spoléhat jen na to, které Vám padnou při ověřování. Ale bude možno je měnit, dokud nedosáhnete vaší vysněné "formace".
Upozornění, je možno mít klidně i 3 stejné talismany na jedné věci. A získat tak absolutní přednost daného předmětu

e) Talismanů bude celkem 20 (pokud dobře počítám).
Talisman zvěře zvýší útok proti zvířatům
Talisman orků zvýší útok proti orkům.
Talisman ezoteriků zvýší útok proti ezoterikům.
Talisman ďáblů zvýší útok proti ďáblům.
Talisman nemrtvých zvýší útok proti nemrtvým.
Talisman příšer zvýší útok na veškeré monstra hry.
Talisman štěstí navýší drop
Talisman zkušeností navýší bonus na BZK
Talisman bohatství navýší výši peněz
Talisman vitality navýší body ve vitalitě.
Talisman síly navýší body v síle
Talisman obratnostni navýší body v obratonosti
Talisman intelifence navýší body v inteligenci
Talisman života navyší život
Talisman many navýší manu
Talisman výdrže navýší staminu
Talisman útoku navýší hodnotu útoku
Talisman obrany navýší hodnotu obrany
Talisman schopnosti navýší útok pomocí schopnosti
Talisman škod navýší fyzický útok

Hodnoty talismanu prozatím nebudou prozrazeny.


Jak jsem tak pročítal texty uveřejněné dříve, tak je nutno je ještě doplnit.
Edit :
1. část Brnění a zbraně

V textu chybí to jak se bude postupovat u nových kousků, které přibudou do hry (prvně použitelné pro dračí set).
Zbraně a brnění již nebudou mít přímé úchyty pro kameny ducha. Bude nutno je ale ověřit. U zbraní a brnění budou standartem vždy 3 úchyty pro kameny. za toto ověření se zaplatí poplatek od 10 do 100 kk podle úrovně zbraně/brnění. Nicméně za tuto cenu bude šance, že se ve zbrani či brnění objeví i nějaký ten kámen. Hodnotově kameny budou odpovídat variantě vyleštěného kamenu +6 (tedy maxima).
V případě, že nalezené kameny budou vytaženy (pomocí pergamenu, stane se kámen jen bezcenou cetkou, kterou nebude možno prodat jinde než u NPC za 0, při vytažení na kovadlině dojde k rozpadnutí kamene na prach).
pokud tedy budete Perfektními mistry a budete mít štěstí, nebudete již potřebovat další kameny.


Závěr

Jak vidno, tak nová schopnost nebude jen placnutím, ale stane se tak běžnou součástí každé herní postavy podobně jako biolog, karma či herbaření.
Navíc s rozvojem hry, se bude dále tato schopnost ještě rozvíjet, neboť zde je možný potenciál.


_________________
[GA]Saggi
siNDiCATE Team

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://support.sindicate.cz

 

Komentáře

Přidat komentář

* Jméno:Email:
Text komentáře:
Ochrana proti SPAMu:Napište do políčka výsledek:
 
 Emailová adresa nebude zveřejněna. HTML kód není akceptován, odkazy nejsou aktivní!
 TIP: Reagujte na komentáře kliknutím na jejích pořadové číslo "př.[41]"
 
© paris.wobo.cz - vytvořte si také své webové stránky zdarma