Do Kerindoru se dostanete přes cechovní zónu.
Vstup do Kerindoru se otevře po zničení Sentinelu, který se zobrazuje každý den v časech:
Sentinel se objevuje na všech CH, zničit stačí ale jen na jednom.
Každá země má svou cechovní zónu čili i svůj Sentinel, tudíž i zodpovídá za jeho zničení. Po úspěšném zničení, může celá říše vstoupit do Kerindoru bez ohledu na jinou říši.
Co je Sentinel?
Mapa Kerindoru se dělí na různé typy příšer. Barva podlahy Vám může napovědět, kde se nalézáte. První jsou Kerindorští psi, z kterých ale nepadají žádné úlomky. Jakmile se změní barva podlahy, tak se mění i bonus na příšery.
Zvláštní pozor si dejte na Kerindorské malé velitele, kteří běhají po podlaze ezoteriků, ale stále to jsou orci.
Pokud si chcete trochu více zadropovat a sami to nezvládáte, budete potřebovat minimálně jednoho společníka. Je pár lidí, kteří chodí do Kerindoru sami (předevšim BM Sury), potom je skupina hráčů, kterým stačí pouze kamarád/ka Šaman/ka Heal/erka. Nakonec je skupina (těch je nejvíce), která se skládá ze Šamana buffera, Šamana healera/stunera a libovolné postavy.
Co která postava musí mít (nejvýhodněji):
Šaman (buffer) - Pomoc draka P + Schopnost vedení P
Šaman (healer) - Zaříkat blesk P, Běžet P, Útok + P
Libovolná postava - Proměna P + solidní výbava
Toto je základ. Další + jsou elixíry na rychlost útoku, hodnotu útoku atd...
Pochopitelně existuje několik kombinací... nemusíte se přímo řídit tímto návodem.
Je potřeba založit skupinu. Skupinu založí ten, kdo má vedení na P. Nejlepší je v tomto případě Šaman (buffer), schopnost útoku dá postavě v proměně a schopnost Trvání kouzla dá Šamanovi (healerovi). Schopnost vedení může mít i postava v proměně, ale ztratí tak možnost útoku. V žádném případě nesmí založit skupinu Šaman (healer)! Je to podmínka proto, že schopnost Trvání kouzla umožní stopnout příšeru cca na 1 minutu.
Takže úkoly jsou jasné:
Šaman (buffer) - buffovat ostatní, případně pokud zabijou Šamana (healera), tak vzít příšery na sebe
Šaman (healer) - nahánět příšery na sebe a omračovat je, buffovat ostatní (Útok + se hodí do proměny)
Postava v proměně - zabíjet omráčené příšery a zůstat co nejdéle na živu
Varovaní - pokud si vezmete vylepšení na útok a to vám během proměny skončí, budete brát tolik, jako by jste nebyli v proměně. Mezi toto vylepšení můžeme počítat např. Auru meče, Náušnice z tygří kosti apod. Tuto chybu odstraníte, pokud obnovíte útok ve vedení (dáte na 1s třeba rychlost útoku a pak jej vrátíte) nebo relognutím.
Minutový stun dokáže dát pouze šaman healer a mentální válečník.
Pro stunera doporučuji natočit bonusy se ZB. Příšery dávají velké rány.
V Kerindoru se nemůže používat vlastní kůň. Doporučujeme na doběhnutí trasy použít Jezdecký lístek.
(Ne jezdecká propustka)
Video z Kerindoru od uživatele Shamanice
Co dropování v Kerindoru přináší?
- úlomky pro biologa.
- úlomky na výměnu u Koe Punga (druhé město).
Druhy úlomků:
Možný drop z úlomků:
Brnění: Perly: |
Zbraně: Úplňkový meč +7, +8, +9 Černolistá dýka +7, +8, +9 Luk z parožiny +7, +8, +9 Čepel z krevele +7, +8, +9 Starožitný zvon +7, +8, +9 Vějíř podzimního větru +7, +8, +9 Chromová Čepel +0 Křižácký Meč +0 Minotauří Sekera +0 Meč Modrého Pavouka +0 Meč Slunce +0 Rudooký Meč +0 Dýka Bojovníků +0 Trojzubý Luk +0 Zvon Netopýřího Křídla +0 Rejnočí Vějíř +0 Hadí Hůl +0 Žraločí Čepel +0 Meč Uranu +0 Meč Země +0 Jaspisový Meč +0 Korálový Meč +0 Perleťový Kord +0 Dýka Medúzy +0 Luk Sépie +0 Zvon Záhrobí +0 Ozubený Vějíř Rejnoka +0 Hůl Smrtihlava +0 Bylinky: Červená byliny Modrá bylina Zelená bylina Bílá bylina Fialová bylina |
Požehnání: Ostatní: |
K čemu slouží Kerindorium a Bronzové žetony?
>>> Informace od Saggitariuse v době zavádění Kerindoru
Jak se dostat z Kerindoru?
V Kerindoru musíte přečkat 2 hodiny od otevření. Takže pořádně zvažte jestli do něj vstoupíte či nikoli.
Pokud si nejste jisti, jestli příšery zvládnete, tak na vyzkoušení dovnitř vstupte cca 15 minut před uzavřením.
Jakmile čas uplyne, budete vyhozeni na CH1 do 1. města.
Seznam Kerindorských monster
---------------------------------------------------------------------------
Tagy (kvůli obrázkům): úlomek, počátku, bolesti, chtíče, odhodlání, naděje, nenávisti, přesvědčení, touhy, prázdnoty, posedlosti, prozření, vysvobození, pravý úlomek, falešný úlomek, bronzový žeton, kerindorský, pes, skřet, kouzelník, minotaurus, malý velitel, trol, mág, tlouštík, velký trol, bojovník, válečník, kouzelnice, královna
Komentáře
Néé,jsem rád že pomůže ;)
Možná si budeš dávat i Kerindorský Kouzelnice.
ale proc davam jen 10 tis ostani ubiraji rychlejs prosím poradte mi jak mam udelat abych ubiral hodne jim a oni mne malo dekuji
Ostatní je ve věcech. Jaké máš věci?
První ezoterik musíš mít 100% a bude ti to možná ale díl trvat.
/watch?v=H1u1a_Fvr9c#Coming from cyberspaceandtime.com
Přidat komentář